Pages

Friday 17 June 2011

Aku Masih Di Sini

Assalammualaikum rockers semua...
Sebelum aku teruskan dengan bahan baru di halaman ini,izinkan aku memohon maaf kerana lama tak jenguk blog aku ni...sebenarnya aku sebok dengan macam2 benda sampaikan tak de  masa langsung nak buka blog ni...
Kali ni biar aku bercakap sikit mengenai dengan dua buah acara yang bakal menyusul pada bulan Jun dan Julai ini.Acara pertama ialah Persembahan Ramli Sarip Di HARD ROCK CAFE,Jalan Sultan Ismail Kuala Lumpur.Persembahan yang bertemakan TENAGA,SEMANGAT DAN BUNYI akan berlangsung pada 19hb Jun 2011 mulai jan 10:30 malam.Bagi yang berminat,boleh lan memenuhi ruangan yang terhad di sana dengan kemasukan tiket berharga RM60.

Acara yang kedua pula ialah Konsert 2 Raksasa Sweet Charity dan Blues Gang yang akan di adakan di Stadium Merdeka pada 9hb Julai 2011.Untuk konsert ini,tiket adalah RM73. Bagi yang lebih berkemampuan pula boleh lah mendapatkan tiker berharga RM500 yang membolehkan pemilik tiket tersebut menerima layanan VIP dari kedua dua kumpulan ini pada malam konsert tersebut.Berbagai hadiah di adakan untuk para peminat yang datang menyaksikan konsert ini nanti.

Lepas ni izinkan aku ceritakan serba sedikit mengenai dengan kumpulan otai ini (Sweet Charity)...aku nak isi perut kejap...tunggu akun lepas ni...chawwww

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.