Pages

Tuesday 24 May 2011

Ok...kita sambung lagi...kali ni produk Batu Batu Perjuangan...melalui Batu Batu Perjuangan lahirlah kumpulan Sallam,Nuzzantara,Gerhana,Firestarter dan kumpulan Figures.Kalau korang tanya aku kumpulan mana yang aku tau...aku rasa kumpulan Firestarter je kot...yang lain lain tu aku ingat ingat lupa..hehehe...jangan maraaa aaaaa......yang aku tau dua orang daripada ahli kumpulan Firestarter ni kemudiannya menyertai kumpulan Tragedi...dan sorang lagi anggota dia ni kalau tak silap aku Daud Yusof(bermain gitar) adalah bekas anggota kumpulan Figures.

Selepas Batu Batu Perjuangan muncul pula produk Hikayat Rock...maka lahirlah kumpulan seperti            


 Angle Hearts, SAXO,Steeler,Trooper,D'Riyadh,Rhythm Machine dan Sweet Inspiration.



Keterangan Gambar : Atas sekali kiri kumpulan Firestarter,Bawah kiri kumpulan D'Riyadh dan yang kanan tu kumpulan SAXO...yang bawah sekali tu ialah Angel Hearts.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.